درس اخلاق استاد عابدی در اردکان

تاریخ ارسال:ج, 07/09/1395 - 22:02
استاد احمد عابدی

به گزارش خبرنگار خلق ضیاءالصالحین به نقل از سایت اردکان امروز؛ درس اخلاق استاد فرزانه، حضرت آیت الله عابدی با حضور جمع کثیری از برادران و خواهران طلبه در محل حوزه علمیه برادران حضرت امام صادق (علیه السلام) شهرستان اردکان برگزار گردید. در این جلسه، استاد عابدی افتخار اردکان را علمای آن دانستند و بر اهمیت علوم حوزوی و وظایف طلاب و روحانیت تاکید کرد چرا که کار این قشر با روح مردم و بهشت و جهنم آنان سر و کار دارد.

وی با بیان خاطرات علما در زمینه تهذیب نفس و تلاشهای علمی آنان، طلاب را به درس خواندن همراه با اخلاق سفارش نمودند.

آیت الله عابدی بیان مسائل اخلاقی در ابتدای تدریس، یادگیری بیشتر طلاب نسبت به ادبیات فارسی و نیز تاکید ویژه نسبت به ادبیات عرب که کلید فهم بسیاری از متون است را توصیه نمود.

شایان ذکر است که استاد حضرت آیت الله عابدی در سال ۱۳۵۱ وارد حوزه علمیه شد و همزمان با دروس حوزوی، تحصیلات غیرحوزوی خود را نیز ادامه داد. وی در سال‌های تحصیل، از استادان بزرگی چون: حضرات آیات محمدتقی بهجت، مرتضی حائری یزدی، حسین وحید خراسانی، جواد تبریزی، یحیی انصاری شیرازی، غلامرضا صلواتی، حسن حسن‌زاده آملی و آیت‌الله کوکبی دروس فقه، اصول و فلسفه را با موفقیّت فراگرفت. ایشان هم اکنون از اساتید مبرز درس خارج فقه و اصول و فلسفه حوزه علمیه قم هستند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
لطفا پاسخ سوال را بنویسید.

مطالب مرتبط