مبلغان و دعا برای شهیدان

تاریخ ارسال:پ, 01/30/1397 - 18:21
مبلغان
سید حسین سیدی

شهیدان ایران اسلامی راه امام حسین(علیهالسلام) را ادامه دادند. شایسته است که مبلغین گرامی، در تبلیغ خود که در راستای تبلیغ مکتب اهلبیت است، از ذکر و نام و یاد شهیدان و دعا بری آنان غفلت نکنند و عزتی را که شهیدان(مخصوصا مدافعان حرم) به ایران اسلامی هدیه کردند، به مردم گوشزد کنند.
خداند در قرآن در باره برتری رزمندگان جبهه جنگ بر سایر افراد می فرماید:« فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجاهِدينَ‏ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ عَلَى الْقاعِدينَ دَرَجَةً؛ خداوند جهادكنندگان به مال‏ها و جان‏هايشان را بر بازنشستگان به رتبه‏ اى (بلند) برترى بخشيد.»[نساء/59] بدون شک برتری رزمندگان و مجاهدین، بخاطر گذشتن از جان خویش است که رهاورد آن وجود امنیت برای کشور اسلامیمان است.
امنیت کشور ما در این سالها مدیون مدافعان حرم است. مدافعانی که اگر نبودند کشور ما نیز قطعا گرفتار روزهای ناامنی می شد، مدافعانی که رفتند تا جلو جلادان داعش را بگیرند تا به مشهد نرسند.
حاصل سخن آنکه؛ دعا کردن مبلغان برای شهیدان و مدافعان حرم، بخاطر ارزش کار آنها و امنیتی است که آنها به ما ارزانی دادد تا با خیال راحت در مسجد بنشینیم و برای اهلبیت مجلس بگیریم.
خداوند بر علو درجات شهیدان انقلاب اسلامی و جگ تحمیلی و مدافعان حرم بیفزاید.


 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
لطفا پاسخ سوال را بنویسید.